Pierwszym profitem jest właśnie możliwość zbudowania aktywnej, lojalnej społeczności klientów. Obecność marki na Facebooku lub w innych social media pozwala na świetną interakcję z klientami - na bieżąco mogą oni opiniować twój produkt, usługę lub inne działania. Dzięki temu wiesz, jakie są ich potrzeby i wymagania, przez co możesz lepiej dopasować swój towar do klientów. Social media pozwalają również na szybki kontakt - błyskawiczne odpowiedzi na zapytania członków społeczności lub czynny udział w dyskusji dotyczącej np. technologii zastosowanej w twoim produkcie.
200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, średnio 60 milionów zdjęć publikowanych codziennie oraz 8,5 tysiąca lajkowanych fotografii co sekundę (!) – statystyki mówią same za siebie.
Stwórz piękną galerię, którą przeglądać można na ekranie komputera, smartfona lub tabletu. Dwa główne powody, dla których jedno zdjęcie warte jest 1000 słów, to:
SocialAde
ul. B. Głowackiego 3
98-300 Wieluń
ADRES
KONTAKT
MASZ PYTANIA?
socialade.biuro@gmail.com